Potřebuji zrušit svou rezervaci. Co mám dělat?

Zrušení je snadné a trvá méně než dvě minuty. Mnoho z našich parkovišť umožňuje zrušení pouze 24 hodin nebo déle!

Jednoduše se přihlaste do Můj účet.

Chcete-li to provést, klikněte na „Spravovat rezervaci“ zde [LINK] nebo v navigaci na hlavní stránce.

Odtud budete vyzváni k vytvoření hesla, abychom mohli uchovávat vaše údaje v bezpečí, nebo se přihlásit pomocí stávajícího hesla.

Po vytvoření hesla se můžete přihlásit pomocí e-mailové adresy, kterou jste použili pro rezervaci.

Po přihlášení klikněte na ikonu nebo odkaz „Spravovat rezervace“. Tím se dostanete do kompletní historie rezervací pro váš účet.

Najděte rezervaci, kterou chcete změnit, klikněte na tlačítko Zrušit rezervaci, přijměte podmínky a stiskněte tlačítko Potvrdit.

Abychom pokryli většinu okolností, přečtěte si prosím níže uvedené podrobnosti, které se mohou vztahovat na vaši rezervaci.

Další změny v cestování (včetně zrušených letů, okružních plaveb, cestování vlakem atd.): Bez náhrady. Je vaší odpovědností být informován o dalších změnách v cestování a podle toho upravit svůj jízdní řád a informovat ParkVia o všech relevantních změnách. Společnost ParkVia nemůže nést odpovědnost, pokud se vaše další cesta změní (např. váš let, plavba nebo vlak bude zrušen) a nebudete mít nárok na vrácení peněz.

  • Zmeškaný kyvadlový autobus: Bez náhrady. Některá z našich parkovišť nabízejí služby kyvadlové autobusové dopravy a také parkovací služby, jako je parkování na parkovištích na letišti nebo v jeho okolí. Jízdní řády kyvadlových autobusů, pokud jsou k dispozici, jsou k dispozici na našich webových stránkách a také na rezervačních poukázkách, je vaší odpovědností znát provozní dobu kyvadlových autobusů a plánované časy.
  • V případě parkování na jiném parkovišti z důvodu pozdního příjezdu: Bez náhrady
  • V případě parkování na jiném parkovišti z důvodu nenalezení rezervovaného parkoviště: Bez náhrady. Pokyny jsou součástí rezervačního poukazu a jsou snadno dostupné online s podrobnostmi o vaší rezervaci, pokud rezervační poukaz ztratíte. Je vaší odpovědností zajistit, abyste měli při cestě svůj rezervační poukaz a/nebo podrobnosti o cestě. Budete mít také přímé telefonní číslo na parkoviště.
  • Chybějící rezervační poukaz: Bez náhrady. Rezervační poukazy jsou automaticky zasílány e-mailem. Je vaší odpovědností kontaktovat ParkVia, abyste se ujistili, že obdržíte příslušné údaje, pokud váš rezervační poukaz nebude doručen.
  • Nevyužité parkovací dny: Za nevyužité nebo částečné pobyty není možné vrátit peníze.

Napsat komentář